You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.
גביע המדינה - מסמנים סינדרלות פוטנציאליות

גביע המדינה - מסמנים סינדרלות פוטנציאליות

האימונים במסגרת הקבוצתית לא מספיקים? צריכים יחס אישי? מעוניינים להעצים את האיכויות שלכם? שורה של אנשי מקצוע איכותיים בתחומים שונים מחכה לך בכתבה זו (תוכן שיווקי).

מאת: מערכת האתר

 

משחקי גביע המדינה בשנתונים השונים יעמוד במוקד המשחקים בסופ"ש. כמיטב המסורת, גם הפעם אנו מעלים כתבה שבה אנו מסמנים את הסינדרלות הפוטנציאליות לטעמנו משנתון ילדים א' ומעלה, כשחשוב לציין: מדובר בתחזית ולא בהעדפה. אנו מאחלים הצלחה באותה מידה לכל הקבוצות המשתתפות במשחקי הגביע. נעבור לסינדרלות הפוטנציאליות שלנו במשחקי סופ"ש.

 

נוער - מ.ס רובי שפירא: מוליכת טבלת ארצית צפון תארח היום את הפועל קרית אונו - הרביעית בטבלת לאומית דרום. קרית אונו היא ההפתעה הגדולה ביותר של ליגות המשנה, לאחר שהצליחה להשתלב בצורה מצוינת למרות הקפצתה לליגה במקומה של מ.ס רמלה לאחר המחזור השני - דבר שיצר עליה עומס משחקים גדולים. קרית אונו תגיע למשחק לאחר נסיעה די ארוכה. במשחק אחד באמת שהכל יכול לקרות ורובי שפירא תרצה להוכיח שהיא קבוצה ששווה ליגה לאומית.  

 

נערים א' - הפועל חדרה: סגנית מוליכת טבלת ארצית צפון, שמודרכת ע"י רון קלר - שמשמש גם כמאמן קבוצת הבוגרים הזמני של הפועל חדרה, תארח לדרבי אזורי את מכבי נתניה - שמדורגת בחלק העליון של מרכז טבלת ליגת העל. בעונה שעברה, כשהקבוצות שיחקו בשנתון נערים ב', הפועל חדרה - שזכתה באליפות ארצית צפון, הנחילה הפסד 1:0 למכבי נתניה. גם הפעם לא מן הנמנע שחדרה תצליח להפתיע את נתניה ולחגוג העפלה לשלב הבא.

 

נערים ב' - צעירי טייבה: סגנית מוליכת טבלת המרכז, שמוצאת את עצמה במקום השני בגלל יחס שערים נחות בהשוואה להפועל מחנה יהודה, תארח את עירוני טבריה - שמדורגת מתחת לקו האדום בטבלת ארצית צפון. טייבה תהנה מיתרון ביתיות ותפגוש קבוצה שתגיע אחרי נסיעה ארוכה. טייבה בהחלט בעלת פוטנציאל גבוה לזכייה בניצחון. 

 

נערים ג' - הפועל מבשרת ציון/אבו גוש: הקבוצה שנהנית ממאזן מושלם במחוז דן 1 תתארח היום אצל עירוני קרית גת, נועלת טבלת המרכז. אין ספק שקיימים פערים לא קטנים בין הליגות, אך הקבוצה האורחת מגיעה בפורמה מצוינת ועם התעלות מצידה היא עשויה לזכות בכל הקופה.

 

ילדים א' - הפועל עפולה: הקבוצה מבירת עמק יזרעאל, שנחשבת לקבוצה מצליחה במחוז חוף תארח את הפועל ת"א צפון - שמאזנה עומד על ניצחון אחד בארבעה משחקים בליגת שרון. האם עפולה תנצל את הביתיות ועייפות פוטנציאלית מהנסיעה הארוכה שתעבור על היריבה, כדי להתעלות ולעשות הישג מרשים? נחכה לשבת בצוהריים.

 

האימונים במסגרת הקבוצתית לא מספיקים? צריכים יחס אישי? מעוניינים להעצים את האיכויות שלכם? תנו לנו לנסות לעזור לכם.הקליקו כאןותעברו לכתבת המומלצים שלנו באתר "וולה" - שם תוכלו למצוא אנשי מקצוע איכותיים בתחומים שונים, שישמחו לתת לך את ההעצמה שאתם צריכים, כדי למקסם את היכולות שלך.


נוער - ג'ואל אבקה כתום גם בבוגרים

נוער - ג'ואל אבקה כתום גם בבוגרים

חדש באתר

ליגת העל: שחקן הקו חריג הגיל של בני יהודה ת"א חתם על חוזה לשלוש עונות נוספות בשורות המועדון הכתום, אליו הגיע בגיל צעיר מ...