You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.
ילדים ב' – מרכז, ירמיהו חולון לא עצרה באדום

ילדים ב' – מרכז, ירמיהו חולון לא עצרה באדום

קבוצת ילדים ב' של מ.כ ירמיהו חולון זכתה בשבת האחרונה בניצחון ביתי 1:2 על הפועל ת"א דרום – שנחשבת לאחת מהקבוצות הטובות בליגה. מני כהן, המנהל המקצועי: " אנחנו לא שוכחים מאיפה באנו, עובדים קשה ומתרכזים בהתקדמות של הילדים ולא בניצחון כזה או אחר".

מאת: אורי שמיר – עורך האתר


למעלה מעשור שלעיר חולון, מהגדולות שבערי ישראל, לא הייתה קבוצה בליגה בכירה כלשהי. העונה הזו החליטה הנהלת מחלקת הנוער של מ.כ ירמיהו חולון לרשום את קבוצת שנתון 2006 לליגת המרכז, אחרי עונה מוצלחת בשנתוני השמיניות בליגת דן 1. למרות שקבוצות המחלקה לא ערכו הכנה אידיאלית לקיץ, בגלל העיכוב בשדרוג מתחם האימונים, למרות חוסר הניסיון של הקבוצה ושל המועדון בהתנהלות בליגה בכירה, הוחלט ללכת על האתגר. חבלי הקליטה לא היו קלים, בארבעת המחזורים הראשונים ספגה הקבוצה הפסדים ולא מעט שערים, ובמחזור החמישי הצליחה הקבוצה לקטוע את הרצף עם תוצאת שוויון 3:3 במשחק הביתי מול הפועל רמת השרון. עם החזרה מפגרת השזרוע הצליחה הקבוצה לזכות בניצחון ביתי ראשון – 1:2 על סקציה נס ציונה, לאחריו הגיע ניצחון חוץ 2:4 במשחק הגביע מול האורתודוכסים בני יפו – שהצטרפה גם היא העונה לליגת המרכז. בשבת האחרונה זכתה הקבוצה בניצחון שלישי ברציפות – 1:2 ביתי על הפועל ת"א דרום, אחת מהקבוצות הטובות ביותר בליגה, במשחק שהוא בעצם סוג של דרבי – מאחר והפועל ת"א מקיימת את פעילותה על גבול הערים ת"א וחולון, בעוד שירמיהו עורכת את פעילותה על גבול הערים חולון ובת ים.

 

אחרי שבעונה שעברה הוביל נתי מזרחי את קבוצת שנתון 2005 של ירמיהו לניצחון 0:1 במשחק הגביע מול קבוצת ילדים ב' של הפועל ת"א דרום, בשבת האחרונה היה זה תורו של חיים מסילתי להוביל את קבוצת ילדים ב' של ירמיהו לניצחון על הפועל ת"א דרום – הפעם במשחק ליגה.

 

הפועל ת"א הובילה 0:1 כבר אחרי 5 דקות, לאחר שער שהחל בהגבהת קרן. התוצאה נשמרה עד סוף השליש הראשון. בשליש השני חולון הייתה יותר דומיננטית והשוותה את התוצאה ל-1:1, בזכות שער יפה של עידו נוגראד בסיומה של התקפה מתפרצת. לחולון היו עוד מספר החמצות בשליש השני, שהסתיים בתוצאת שוויון. בשליש האחרון חולון עלתה עם הרבה אמונה. יכולת מצוינת של השוער שלה, יהונתן רוזנבאום, שהגיע מהפועל ת"א, סיכלה מספר מצבים מסוכנים של הפועל ת"א. עשר דקות לסיום המשחק מהלך קבוצתי יפה לעין של חולון הסתיים בכדור עומק יפה לעדי סבן, שכבש שער שחולל מהפך והעניק לחולון ניצחון 1:2.

 

מני כהן, מנהלה המקצועי של חולון, אמר לאחר המשחק: " הקבוצה עם רצף נצחונות יפה גם בליגה וגם בגביע, הילדים מתקדמים מאימון לאימון והלך הרוח בקבוצה מצויין. אנחנו לא שוכחים מאיפה באנו, עובדים קשה ומתרכזים בהתקדמות של הילדים ולא בניצחון כזה או אחר". כהן שיתף אותנו בתהליכים שעברה הקבוצה עד כה: "שילמנו מחיר למידה והתאקלמות בליגת מרכז, תוסיף לזה את חוסר התנאים לאימון שאנחנו חווים העונה – מאחר ועדיין אין לנו מגרש אימונים – בגלל העבודות להפיכת המשטח לסינטטי. הובטח לנו שנקבל את המגרש עד ספטמבר, אבל בפועל עדיין לא קיבלנו, יש עיכובים שלא תלויים בנו ואנו מתאמנים במגרשי קט רגל או בפארקים - דבר שפוגע בהכנה של הקבוצה במיוחד בשנה הראשונה של המעבר משמיניות ל11×11. עם זאת, אנחנו לא נותנים לזה לשמש כתירוץ ואנחנו משתדלים להתמודד בצורה הטובה ביותר עם הקשיים".

בשבת הקרובה שתי הקבוצות ייפגשו יריבות תל אביביות. ירמיהו תשחק עוד דרבי אזורי עם מכבי ת"א – שמקיימת את פעילותה גם היא על גבול הערים חולון ות"א. מכבי ת"א נחשבת לקבוצה עם המאזן הטוב בליגה. הפועל ת"א תארח לדרבי דרום תל אביבי את בני יהודה.


מכבי תל אביב התייחדה עם זכר השואה

מכבי תל אביב התייחדה עם זכר השואה

חדש באתר

כמדי שנה במחלקת הנוער של מכבי ת"א ייחדו את אימוני ערב יום הזיכרון לשואה ולגבורה להתייחדות עם זכר הנספים. על אחה"צ מלא בע...