You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.
נערים א' - ארצית דרום, משה קונסטנטין חוזר לקווים

נערים א' - ארצית דרום, משה קונסטנטין חוזר לקווים

משה קונסטנטין מונה למאמן קבוצת נערים א' של בית"ר ת"א-בת ים, שמקדימה בקצת את הקו האדום בטבלה. המאמן מסביר מדוע הסכים להיענות להצעת בת ים - אחרי שכבר הצליח כמאמן בליגת העל לנוער. המאמן המוחלף, מיכאל אשכנזי-אלהרר, מאוכזב מאוד מההחלטה לסיים עמו את ההתקשרות".

מאת: אורי שמיר - עורך האתר

מאמן חדש לקבוצת נערים א' של בית"ר ת"א - בת ים, שמקדימה בנקודה אחת את הקו האדום בטבלת ארצית דרום. משה קונסטנטין, שאימן בהצלחה שנים רבות במחלקת הנוער של בני יהודה ת"א - ובכלל זה את קבוצות נערים א' וגם את קבוצת הנוער, מונה לתפקיד המאמן במקומו של מיכאל אשכנזי-אלהרר, שהוזמן לשימוע ע"י הנהלת הקבוצה, אך כבר הודיע באופן רשמי שהוא סיים את תפקידו. משה קונסטנטין החל את העונה כמאמן קבוצת הבוגרים של שמשון ת"א מליגה ב', אך נפרד מהקבוצה לאחר זמן קצר. 

מיכאל אשכנזי-אלהרר מגיב באכזבה גדולה למהלך: "אני יודע שכועסים על דברים שאמרתי במדיה אחרת על התנאים שלנו, אבל לא שיקרתי והמטרה של הדברים שאמרתי היו לעורר את עיריית בת ים ולא לצאת נגד הנהלת הקבוצה. לא יכול להיות, שאין לנו מגרש מאושר לארח משחקים ונדדנו לארח משחקים מחוץ לעיר ונאלצנו להחליף ביתיות. לא יכול להיות שמגרשים בבעלות העירייה לא יהיו מסומנים ומתוחזקים כפי שמגיע לנו. אני הגעתי לקבוצה שבעונה שעברה שיחקה בליגה מחוזית בשנתון נערים ב', הבאתי הרבה שחקנים שבאו בעקבותיי ולא באו בזכות מה שהמועדון מציע. למרות שאנחנו משחקים בליגה עם קבוצות ששיחקו בדרג גבוה יותר, לא התבטלנו במשחקים ועם קצת יותר מזל וריכוז היינו במיקום גבוה יותר. מאוד מאכזב אותי, שעוד לפני הגעה לשימוע ולפני ששומעים אותי, כבר ממנים מאמן שמגיע להעביר אימון מבלי ליידע אותי. אם לא ההנהלה, אז ציפתי לפחות ממשה קונסטנטין, ששימשתי עוזר נאמן שלו בקבוצת נערים א' של בני יהודה, שיעדכן אותי בעניין וזה לא קרה. אני מאוד מאוכזב, אבל אני אצא לדרך חדשה ויהיה מקום אחר שירוויח אותי".

משה קונסטנטין הגיב למינויו: "זה נכון שאימנתי בדרג יותר גבוה, היו לי גם הצעות נוספות לכל מיני תפקידים, אבל מה שהכריע זו קריאה שקיבלתי מחבר טוב ויקר בדמותו של המנהל המקצועי, אדי מונייר. שום דבר לא נעשה כדי לפגוע במאמן שעבד לפניי. אני רואה אתגר גדול בתפקיד. התרשמתי שיש לקבוצה חומר שחקנים שאפשר לעבוד איתו. אני מאמין ביכולת שלי וביכולת של השחקנים ושל המערכת לצאת לדרך טובה יותר. אני יודע לאן אני מגיע ואני בא ממקום של לעשות את הטוב ביותר עם הקיים".

 

עונת 2019/20 כבר כאן. אל תישארו במתח. רכשו עוד היום מנוי לאתר  VOLE ותוכלו בפחות מחצי שקל ליום (ברכישת מנוי שנתי) ליהנות מגישה של 24/7 לטבלאות, שמתעדכנות אונליין ולעדכוני תוצאות מכל הליגות . הקליקו כאן למעבר לפרטים על החבילות המוצעות

 קבוצות של 15 רוכשים מאותה קבוצה (שחקנים, מאמנים, מנהל והורים) יזכו להנחה מדהימה של 40 אחוזים למנוי. המעוניינים במנוי כזה, נאו ליצור עמנו קשר בתיבת צור קשר או בהודעה בעמוד הפייסבוק שלנו