ילדים א' - גביע: דרך ותוצאה - גרסת מכבי ברקאי

משחק הגביע המרתק ביותר ששוחק אתמול בשנתון ילדים א' היה המשחק שבו אירחה הפועל אסי גלבוע את מכבי ברקאי, ששמטה פעמיים יתרון של שער אחד - אך בסיום חגגה ניצחון 2:3, למרות שהתייצבה למשחק עם 12 שחקני סגל ושיחקה במחצית השניה עם 10 שחקנים.
פורסם ב: 07/10/2017 12:01:19

מאת: אורי שמיר - עורך האתר

פתיחת עונה שמחה לקבוצת ילדים א' של מכבי ברקאי, המודרכת ע"י יובל עקיבא - שאימן קודם לכן במחלקות הנוער של המועדונים הבכירים של העיר נתניה. הקבוצה ממחוז חוף התארחה אתמול למשחק גביע אצל הפועל אסי גלבוע ממחוז מפרץ, משחק צמוד, שסיפק הרבה עניין ושערים, בסיומו הקבוצה האורחת זכתה בניצחון והעפילה לשלב הבא.

הסיפור הגדול של המשחק הוא הדרך שבו ניצחה מכבי ברקאי, קבוצה שמגיעה ממועדון עם ייצוג די מאוזן בסגלי הקבוצות בכמות השחקנים היהודים והערבים - ללא ספק מועדון מיוחד. בשל בעיות טכניות מול פורטל רישום השחקנים באתר ההתאחדות לכדורגל, התייצבה הקבוצה למשחק עם 12 שחקנים - מהם 2 שוערים. במחצית השניה שיחקה ברקאי עם 10 שחקנים, מאחר ושחקן שדה שאינו חש בטוב ביקש לצאת מהמשחק. מכבי ברקאי הוליכה 0:1 בתום המחצית הראשונה, בזכות שער שכבש גאנם רשרש בדקה ה-20. בפתיחת המחצית השניה ברקאי הכפילה את יתרונה ל-0:2, בזכות שער שכבש כארם גורמס. שחקני הגלבוע הצליחו לחזור למשחק עם שערים שכבשו שחר אהרוניאן בבעיטת פנדל בדקה ה-49 וקאי הלפרין בדקה ה-52, אך המילה האחרונה הייתה של ברקאי - שער שכבש בבעיטת פנדל כארם גורמס - שהשלים צמד, העניק לברקאי ניצחון 2:3 בדקה ה-58.

יובל עקיבא, המאמן המנצח: "שמחים מאוד לפתוח עונה עם ניצחון. התייצבנו למשחק הזה עם סגל חסר, אבל לא נתנו לזה להשפיע - גם כששיחקנו ב-10 שחקנים לא ביקשנו מהיריבה להוציא שחקן. המטרות שלי מתמקד בלייצר המשכיות מהעונה שעברה, שהקבוצה סיימה במקום הרביעי בליגת שרון של שנתון ילדים ב'. העונה אנחנו במחוז חוף, כל מה שאני רוצה זה לשחק כדורגל שמח ויפה לעין, בלי קשר לניצחון כזה או אחר, כמובן במקביל לקידום שחקנים".

כדורגלן צעיר, רוצה לקחת את הקריירה שלך קדימה ולהגביר את החשיפה שלך בקרב אנשי מקצוע? הגיע הזמן לעשות צעד ולרכוש מנוי לאתר uscout - האתר היחיד בכדורגל הישראלי, שעוקב אחר שחקנים משנתון ילדים א' ועד הבוגרים, ובו תוכל להציג סרטונים שלך ולשתף במידע אנשי מקצוע. הקלק כאן לפרטים נוספים.