You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.
נוער - על, יוסי טויל מונה למאמן הפועל באר שבע

נוער - על, יוסי טויל מונה למאמן הפועל באר שבע

יוסי טויל, עד אתמול מאמן קבוצת נערים א' של מכבי נתניה, מונה למאמן הפועל באר שבע.

את: אורי שמיר - עורך האתר

שני מחזורים בלבד עברו בליגת העל וכבר שתי קבוצות נוער ערכו שינוים על הקווים. לאחר שבית"ר טוברוק נפרדה בשבוע שעבר מעודד קוטר בהפועל באר שבע - שפתחה את העונה עם שני הפסדים, החליטו למנות את יוסי טויל למאמן הקבוצה. עד כה הודרכה הקבוצה ע"י המנהל המקצועי - שרון אביטן, וע"י מנכ"ל המחלקה - פלג חמדי, שחיפשו זמן רב מאמן לקבוצה. אמש נסגר העניין וטויל מונה למאמן הקבוצה, זמן קצר לאחר שחזר עם קבוצת נערים א' של מכבי נתניה ממשחק החוץ בקרית שמונה. לעת עתה, ישראל צרפתי - מנהלה המקצועי של מכבי נתניה, יחליף את יוסי טויל בתפקיד מאמן הקבוצה, עד אשר יימצא לו מחליף.

פלג חמדי, שימשיך לעת עתה בצוות המקצועי של קבוצת הנוער של הפועל באר שבע, הגיב על מינויו של טויל: "אני שמח שהצלחנו להביא את יוסי, שהוא מאמן רעב ומוערך מאוד בגזרת מחלקות הנוער. אימן את קבוצת הנוער של מכבי נתניה בימים הקשים שלה ונתן את כל כולו והשאיר אותה בליגה והביא אותה לגמר גביע, עשה דברים יפים במחלקות הנוער. אני חושב שמגיעה לו ההזדמנות. אימנתי כמה פעמים מול יוסי, תמיד ראיתי קבוצות עם טביעת יד של מאמן מבחינת צורת משחק ומשמעת, אף פעם לא היה קל איתו. אני מאמין שהוא ייקח את ההזדמנות בשתי ידיים. אנחנו מקבלים את יוסי בזרועות פתוחות, אנחנו נעזור לו וניתן לו את כלים לעזור להצליח".

יוסי טויל הגיב למינוי: "אחרי 16 עונות במחלקת הנוער של מכבי נתניה, הרגשתי מיצוי. התאכזבתי שלא קודמתי לאמן את קבוצת הנוער ומבחינתי ברגע שמועדון ענק כמו באר שבע פנה אלי, הרגיש לי הכי נכון לקדם את המהלך, לאחר שביקשתי וקיבלתי את ברכת הדרך מהבעלים - אייל סגל, המנכ"ל - ניב גולדשטיין והמנהל המקצועי - ישראל צרפתי, מודה להם על ברכת הדרך ובטוח שימשחו בהצלחתי. העברתי כבר אימון בכורה בבאר שבע, התרשמתי שיש קבוצה סופר מוכשרת, יש חומר מצוין לעבוד איתו וכשיגיע הניצחון הראשון - בעזרת השם אני מקווה שזה יהיה בשבת הקרובה, יבואו עוד ניצחונות ונשתלב בחלק העליון. מודה לשרון אביטן ופלג חמדי על האמונה בי ומבטיח לעשות הכל כדי להצדיק את המינוי".

להצטרפות לקבוצת הוואטסאפ השקטה שלנו לעדכונים ופרסומים הנוגעים לשנתון הנוער, הקליקו כאן

אימון כדורגל ברמה אירופאית בחיפה? אימון מנטלי באזור המרכז וירושלים? אימון כדורגל אישי או בקבוצות קטנות לילדים, נערים, נוער ובוגרים באזור השרון וצפון ת"א? אימון כדורגל ואימון מנטלי משולב באזור הקריות והגליל המערבי? אימון כדורגל אישי או בקבוצות קטנות באזור ר"ג ופ"ת? עיסוי ספורטאים מקצועי בת"א? שורה של אנשי מקצוע איכותיים מחכים לכם בפינת "המומלצים של וולה". הקליקו כאן והתרשמו מהם.