You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.
המומלצים של וולה - אנשי המקצוע שיזניקו אתכם קדימה

המומלצים של וולה - אנשי המקצוע שיזניקו אתכם קדימה

שורה של אנשי מקצוע איכותיים בתחום האימון המנטלי, אימון כדורגל ועיסוי ספורטאים מחכה לך בכתבה זו (תוכן שיווקי).

*.בכתבה זו מומלץ לצפות בגלישה ישירה דרך האתר ולא דרך האפליקציה


אביב ריין - אימונים אישיים ברמת גן ופתח תקווה 


אימנתי במחלקות הנוער של הפועל ומכבי תל אביב - בה הייתי חלק מפרויקט מיוחד לחידוד קבלת החלטות של שחקנים, כיום אני מאמן ומנהל מקצועי במחלקת הנוער של הכח עמידר רמת גן. אני מחזיק בתעודת uefa a ותעודת מאמן קוארדינציה מטעם מרכז מרק ורטהיים. מכירים את המשפטים -  
"תרים את הראש", "למה לא מסרת אליו?!", "איך לא ראית אותו?!" ו"תשחק יותר מהר" . אם אתם רוצים לאבד פחות כדורים, ולשחק יותר מהר אז, בימי שישי, אני מקיים אימונים בקבוצות קטנות לשחקנים שמעוניינים לשפר את קבלת ההחלטות שלהם. האימונים נערכים ברמת גן ופ"ת. לפרטים: טלפון - 054-5360407 . מוזמנים להתרשם מסרטוני אימונים שלי בעמוד הפייסבוק שלי . 

 




שון שיון - אימון כדורגל אישי ואימון מנטאלי בגליל המערבי והעליון ובקריות


בעל תעודת מאמן כדורגל וינגייט , בעל תעודת מאמן מנטלי של האנ' הפתוחה ת"א בשיטה  החדשנית והמובילה בעולם "המשחק הפנימי" של איתן עזריה. מאמן כדורגל מזה 6 שנים, כיום מאמן קבוצה במחלקת הנוער של הפועל עכו. מציע אימוני כדורגל ומציע אימונים מנטליים וגם מסלול משולב של אימון כדורגל ואימון מנטלי.

אימוני כדורגל המשלבים אימוני כושר , קאורדינציה , טכניקה , יסודות המשחק, אימון לפי תפקיד, אימוני הגנה והתקפה. האימונים הם ליחידים, זוגות וקבוצות קטנות. האימונים מתקיימים במגרש דשא במעלות ובנקודות נוספות ע"פ תיאום בין הצדדים.

אימון מנטלי לכל הספורטאים בכל ענפי הספורט. לימוד השיטה נעשה בפגישות אישיות . ליווי צמוד הכולל צפייה במשחקים ובאימונים של המתאמן למשך תקופת הלמידה .

שילוב של אימון כדורגל ואימון מנטלי - השילוב בין אימון מקצועי לאימון מנטלי מקדם את השחקן משמעותית, משפר את ביצוע במשחק ובאימונים. שילוב זה ילמד אותך לשמור על יכולת גבוהה מאוד לאורך זמן. החוסן המנטלי שתבנה מפגישה לפגישה יעזור לך להתמודד עם רעשי הרקע  ולהתמודד עם האתגרים הניצבים בדרכך על הצד הטוב ביותר. בדרך הזו תוכל להפוך לגירסה הטובה ביותר של עצמך.


מוזמנים לעקוב אחריי בעמוד הפייסבוק שלי , בעמוד האינסטגרם שלי   ובערוץ היוטיוב שלי 
פרטים נוספים בטלפון   052-7599900.


 

 

 

TOP PLAYER - אימונים ברמה אירופאית בחיפה

מעוניין להתאמן בסטנדרטים הגבוהים ביותר עם עזרי אימון טכנולוגים שניתן למצוא רק באקדמיות מובילות באירופה? מעוניין לעשות את זה בהדרכתם של מאמנים מובילים עם רזומה אימון נכבד דוגמת ברוך סער, אלדד שביט, איימן חלאילה משה שושן ושחר פוני? ב פרויקט TOP PLAYER יצא לדרך באופן רשמי, במגרש סינטטי איכותי ברמות הגבוהות ביותר הסמוך לקאנטרי "הולמס פלייס" ואצטדיון האתלטיקה בשכונת נווה שאנן בחיפה. הפרויקט מציע אימונים אישיים ואימונים בקבוצות קטנות. להתרשמות ראשונית הקליקו כאןותוכלו להתרשם מוידאו מאימונים במתחם. 

לפרטים נוספים: ברוך סער - 050-9242414 , שחר פוני - 052-4893444 , משה שושן - 052-5575741 ,  אלדד שביט -   050-5792333.





 

 

אוהד בק - אימון מנטלי באזור גוש דן וירושלים

 

כל כדורגלן חולם להביא את היכולות הגבוהות שהוא מציג באימון ישירות לרגע האמת בשבת, כי כישרון כבר יש לך, אז מה חסר? אני אוהד בק, מאמן מנטלי המתמחה בהבאת היכולות מהאימון למשחק, ניסיון של כ-8 שנים כשחקן וכאיש צוות במחלקת הנוער של בית"ר ירושלים, מאסטר ב-NLP ומאמן מנטלי מטעם האונ' הפתוחה. בתהליך איתי נעבוד על המרכיבים שיביאו אותך להצלחה: נבנה ביטחון עצמי חזק, נפתח חוסן מפני מתחים ופחד מכשלונות, ובעיקר – נגיע יחד לפריצת דרך שאפילו לא חלמת עלייה. 

 

פרטים ליצירת קשר. טלפון: 054-4968724. להמלצות מצד שחקני בית"ר ירושלים - הקליקו כאן , לערוץ היוטיוב שלי - הקליקו כאן, לערוץ הפייסבוק שלי -הקליקו כאן, לערוץ האינסטגרם שלי - הקליקו כאן .


 


 אמיר פייגנבאום - מאמן כדורגל באזור השרון ובצפון ת"א לכל הגילאים

מאמן כדורגל בעל הכשרה מטעם קמפוס שיאים, כדורגלן פעיל ומאמן קבוצת כדורגל החופים של חדרה בליגת "בנק יהב", בעל ותק של 10 שנות ניסיון בתחום האימון. מעביר אימונים אישיים ואימונים לקבוצות קטנות, בדגש על שדרוג הזריזות, קוארדניציה, מהירות, בשילוב אלמנטיים להעלאת הביטחון העצמי. האימונים מתקיימים באזור השרון, בערים הרצליה, רמת השרון, רעננה, כפר סבא, הוד השרון והיישובים שבסביבת ערים אלה. בנוסף, אפשרות לאימונים בת"א. המוטו שלי: השקעה, התמדה ורצון להצליח, סוללים את הדרך להצלחה. 

פרטים ליצירת קשר: טלפון: 052-4746364. לערוץ היוטיוב שלי, הקליקו כאן לעמוד האינסטגרם שלי - הקליקו כאן , לטיפים שלי לחיים בריאים - הקליקו כאן 


 

אלינור פז - עיסוי ספורטאים וספורטאיות בתל אביב

כואבות לך הרגליים? הגב התחתון? מתי טיפלת בעצמך לאחרונה? אני מזמינה אותך לעיסוי יסודי, מקצועי ומדויק לאיזון גוף ונפש. העיסוי מסייע להכין את הגוף לביצועים טובים ואופטימליים; עוזר להתאושש לאחר אימון ולתפקד היטב במהלך האימונים; מגביר ומשפר את זרימת הדם; מרפה מתח בשרירים, שומר על טווחי תנועה והאלסטיות של השרירים והגידים; משפר גמישות ומונע פציעות; עוזר להפגת מתחים פיזיים ונפשיים. עיסוי ספורטאים מומלץ לקבל ביום מנוחה ובתדירות של 1-4 פעמים בחודש לפחות.

שמי אלינור פז ואני מטפלת בעיסוי ספורטאים משנת 2009. בעלת רקע של 7 שנים כמאמנת אישית, מדריכת כושר, ספורטתרפיסטית ומעסה רפואית - בוגרת מכון וינגייט. הטיפולים מתקיימים בקליניקה ברמת אביב/רמת החייל ת"א בתיאום מראש.

הטיפול מותאם אישית למצב הספורטאי: בני נוער מגיל 13 (מתחת לגיל 18 מחוייבים בליווי מבוגר) ומבוגרים בכל הגילאים (ספורטאים מקצועיים וחובבנים).

מצ"ב מחירון לטיפול בודד וכרטיסיות למגיעים באופן קבוע.

* לפרטים נוספים: 054-2180704. לעמוד הפייסבוק שלי, הקליקו כאן . למחירון טיפולים, הקליקו כאן לכרטיס הביקור שלי, הקליקו כאן