You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.
ילדים א' - צפון 1, המהפכנים של צפת בהופעה חיה

ילדים א' - צפון 1, המהפכנים של צפת בהופעה חיה

קבוצות "צו פיוס" של הפועל עירוני צפת ומ.ק קצרין, שניצחו בשלושת מחזורי הליגה הראשונות בהפרשים גבוהים, נפגשו למשחק מסקרן - שבו צפת הפכה פיגור 3:1 לניצחון 3:5.

 מאת: אורי שמיר - עורך האתר
צילום: פרנסואה ביטנקורט - לגלריית תמונות מהמשחק, הקליקו כאן

קבוצות ילדים א' של הפועל עירוני צפת ומ.ק קצרין (מרכז קהילתי קצרין), שתיהן קבוצות "צו פיוס", הן הקבוצות המרשימות של שלושת המחזורים הראשונים במחוז צפון 1. לא רק שהן ניצחו את שלושת המחזורים הראשונים, צפת הבקיעה 27 שערים וקצרין הבקיעה 28 שערים. אתמול בבוקר הן נפגשו למשחק ליגה מסקרן באצטדיון העירוני המרשים בצפת, שנחנך בחודשים האחרונים לאחר שחודש ביוזמת עיריית צפת והעומד בראשה, שוקי אוחנה - אצטדיון מהיפים בארץ, עם כר דשא סינטטי מאושר בתקן של אופ"א לקיום משחקים בינלאומיים לצעירים.

היה זה משחק, שהבהיר שלא בכדי שמדובר בשתי קבוצות מוכשרות מאוד, שיש את כל הסיבות לצפות שהן ימשיכו להיות מובילות בליגה. המחצית הראשונה הייתה מחצית מצוינת לקבוצה האורחת מהגולן. היא אמנם נפתחה עם שער בבעיטת פנדל של אוריה לוי המקומי, שהעלה את צפת ליתרון 0:1, אך התגובה של קצרין הגיעה מהר ובעוצמה עם שלושה שערים בזה אחר זה. שער שכבש אלון אפלבאום קבע שוויון 1:1, שער שכבש דוד עקיבא חולל מהפך והעלה את קצרין ליתרון 1:2 ושער שכבש מלך שערי הקבוצה, אור פנחס, בבעיטה חופשית העניק לצפת יתרון 1:3. דקה אחת לפני הירידה להפסקת המחצית, המגן הצפתי רום אוחנה מסר מסירה מצוינת ל"דיבאלה הצפתי" - עידן דיאבילה, שכבש שער שקבע את תוצאת המחצית הראשונה - 2:3 לזכות צפת.

במחצית השניה צפת נעלה את שערה, אך מנגד הגבירה את היוזמה ההתקפית ובאה על שכרה עם שלושה שערים. זה התחיל בשלב מוקדם יחסית, כשעילאי קלמנטובסקי הוציא כדור רוחב לאוריה לוי שהשווה את התוצאה ל-3:3. ב- 10 דקות האחרונות צפת השלימה את המהפך. מבצע אישי של עילאי קלמנטובסקי, שפרץ לרחבת קצרין ועבר שני שחקנים הסתיים בבעיטה מזווית קשה לרשתה של קצרין - 3:4 לזכות צפת.  כעבור 4 דקות נריה חדד עבר שחקן אורח הגיע מול השוער קצרין, חלף על פניו וגלגל מקרוב לרשתה של קצרין וקבע את תוצאת המשחק  - ניצחון 3:5, שסוגר שבוע חלומי ליהודה חטואל, מאמן צפת, שניצח פעמיים עם הקבוצה וגם חגג כיבושי שערים של בנו רותם - חלוץ קבוצת הבוגרים של הפועל באר שבע, שכבש שער במשחק הניצחון 0:1 על ניס הצרפתית ובנוסף כבש שער שוויון 2:2 בדקה ה-91 למשחק מול הפועל חדרה.


TOP PLAYER - אימונים ברמה אירופאית בחיפה

מעוניין להתאמן בסטנדרטים הגבוהים ביותר עם עזרי אימון טכנולוגים שניתן למצוא רק באקדמיות מובילות באירופה? מעוניין לעשות את זה בהדרכתם של מאמנים מובילים עם רזומה אימון נכבד דוגמת ברוך סער, אלדד שביט, איימן חלאילה משה שושן ושחר פוני? ב פרויקט TOP PLAYER יצא לדרך באופן רשמי, במגרש סינטטי איכותי ברמות הגבוהות ביותר הסמוך לקאנטרי "הולמס פלייס" ואצטדיון האתלטיקה בשכונת נווה שאנן בחיפה. הפרויקט מציע אימונים אישיים ואימונים בקבוצות קטנות. להתרשמות ראשונית הקליקו כאןותוכלו להתרשם מוידאו מאימונים במתחם. 

לפרטים נוספים: ברוך סער - 050-9242414 , שחר פוני - 052-4893444 , משה שושן - 052-5575741 ,  אלדד שביט -   050-5792333.

 


נוער - ג'ואל אבקה כתום גם בבוגרים

נוער - ג'ואל אבקה כתום גם בבוגרים

חדש באתר

ליגת העל: שחקן הקו חריג הגיל של בני יהודה ת"א חתם על חוזה לשלוש עונות נוספות בשורות המועדון הכתום, אליו הגיע בגיל צעיר מ...