You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.
השלג העביר את ממבע לאימונים באולם

השלג העביר את ממבע לאימונים באולם

בשל השלג שנערם באצטדיון הכדורגל בכפר בוקעאתא, המשמש בין היתר את קבוצות מחלקת הנוער של בני ממב"ע, עברו קבוצות המחלקה מהגולן לאימונים באולם.

 מאת: אורי שמיר - עורך האתר
צילום: ענאן עמאשה

הרבה זמן חיכו לחזור לפעילות במחלקת הנוער של בני ממב"ע - המייצגת ארבעה כפרי הדרוזים בגולן (מסעדה, מג'דל שמס, בוקעאתא ועין קיניא). המחלקה, שמנוהלת בצד המקצועי ע"י ווגד'י אלקיש - מאמן קבוצת הבוגרים, מונה ארבע קבוצות תחרותיות - נוער, נערים ב', ילדים א' וילדים ג', אשר מתאמנות ומשחקות במגרש המטופח שבאצטדיון שבכפר בוקעאתא.

בימים האחרונים, מאז הותר לחזור לאימונים, מוצאות את עצמן קבוצות מחלקת הנוער של בני ממב"ע מתאמנות באולמות ספורט בכפרי הגולן. הסיבה: משטח הדשא של המגרש בכפר בוקעאתא כוסה בשלג, שטרם נמס. קבוצת הבוגרים התאמנה בימים האחרונים במגרש הסינטטי, שמשמש את מחלקת הנוער של עירוני קרית שמונה. בימים הקרובים צפויה המסה של השלג, שתאפשר חזרה של הקבוצות להתאמן במשטח דשא.  

הצטרפתם לקבוצת הווטסאפ שלנו? פתחנו קבוצות ווטסאפ שקטות לכל השנתונים, שבהם תוכלו לקבל פרסומים חשובים הנוגעים לשנתון שאליו אתם שייכים. הקליקו כאן מעבר לרשימת קישורי ההצטרפות לקבוצות הווטסאפ שלנו

------------------------------------------------------------------------------------------------

אימון כדורגל ברמה אירופאית בחיפה? אימון מנטלי באזור המרכז וירושלים? אימון כדורגל אישי או בקבוצות קטנות לילדים, נערים, נוער ובוגרים באזור השרון וצפון ת"א? אימון כדורגל ואימון מנטלי משולב באזור הקריות והגליל המערבי? אימון כדורגל אישי או בקבוצות קטנות באזור ר"ג ופ"ת? עיסוי ספורטאים מקצועי בת"א? שורה של אנשי מקצוע איכותיים מחכים לכם בפינת "המומלצים של וולה". הקליקו כאן והתרשמו מהם.  

 


שתפו אותנו