You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.
זימונים לנבחרת והחתמות מתוצרת הפועל תל אביב

זימונים לנבחרת והחתמות מתוצרת הפועל תל אביב

חמישה שחקנים ילידי 2003 משורות קבוצת הנוער של הפועל ת"א הוזמנו לסגל הנבחרת. שני שחקנים ילידי 2004 חתמו על חוזים לשלוש עונות כ"א.

מאת: אורי שמיר - עורך האתר
צילום וסיוע להכנת הכתבה: עמוד הפייסבוק של מחלקת הנוער הפועל ת"א

יום של בשורות מקבוצת הנוער של הפועל ת"א, שכבר החלה באימונים לעונה הבאה. הקבוצה תודרך העונה ע"י כדורגלן העבר מיכאל זנדברג, שבעונתו הראשונה כמאמן הוביל את קבוצת שנתון 2004 לזכייה באליפות המדינה של שנתון נערים א'.

הבוקר קיבלו בגאווה במועדון האדום את זימונם לנבחרת נוער א' של חמישה שחקנים ילידי שנתון 2003 לשורות הנבחרת: פיראס אל סנע, סתיו למקין, אל ים קנצופולסקי, טל ארצ'ל ואריאל כהן (מצולמים בתמונת הכתבה).

אם בקבוצת שנתון 2004 עסקינן, הרי ששניים משחקניה המרכזיים, שעוד בעונה האחרונה הספיקו להשתלב קבוצת הנוער, חתמו על חוזים לשלוש עונות בשורות הקבוצה. המדובר בשחקן הכנף, שגיא גניס - שכבש העונה 11 שערים במדי הקבוצה ועוד שער במדי קבוצת הנוער - במשחק הניצחון 0:1 על הפועל נוף הגליל, ובבלם אור ישראלוב -  שכבש העונה שער אחד.

שגיא גניס החל את דרכו בכדורגל בשלב מאוחר יחסית, בעונת 15/16, כששיחק בקבוצת ילדים ב' של מ.כ גן יבנה. אחרי שתי עונות עם קבוצות ילדים ב' של גן יבנה עבר לקבוצת ילדים א' של הפועל ראשון לציון ומשם לחצי עונה בקבוצת נערים ג' של הפועל פ"ת וממנה לשורותיה של מ.ס אשדוד. בשנתון נערים ב' הצטרף להפועל ת"א. קליפ עם ביצועיו ניתן לראות בראש הכתבה.

אור ישראלוב החל את דרכו בכדורגל בקבוצת טרום ג' של מכבי שוהם. בשנתון ילדים ג' הצטרף לקבוצת הדרום של הפועל ת"א ומאז הוא במועדון האדום. 

בא לכם להיות בקשר? קבוצות הווטסאפ של אתר "וולה" מביאות לכם בזמן אמת עדכונים חשובים מההתאחדות, תוכן מקצועי ופרסומים בעלי ערך מוסף. לקישורי הצטרפות, הקליקו כאן



נוער- אקורד סיום צורם לשלב העילית

נוער- אקורד סיום צורם לשלב העילית

חדש באתר

נבחרת ישראל הפסידה 2:0 במשחק מול נבחרת נורבגיה המארחת - שחגגה העפלה לאליפות אירופה. מפגינים פרו פלסטינים ניסו לפרוץ לאצט...

נערים א' - קרית שמונה שברה בצורת

נערים א' - קרית שמונה שברה בצורת

חדש באתר

ליגת העל - מחזור 22: הקבוצה הצפונית, שלא מתאמנת בהיקף זהה ליריבותיה, ניצחה 0:3 את בני סכנין, נועלת הטבלה, שרבים משחקניה ...